drukuj

Problemy z TV Vectra

Problemy z tv Vectra

Fot. vectra

Problemy z oglądaniem telewizji kablowej Vectra są coraz częściej.

Moja mała uwaga.
Jestem abonentem tv Vectra , mam tv kablową i internet z tej firmy.
Mam pytanie do innych abonentów Vectry, bo mam mały problem.
Firma Vectra ogłasza się wszem i wobec czego to oni nie udostępniają i za jak niską cenę.
Od jakiegoś czasu w godzinach rannych i popołudniowych nie da się korzystać z usług tej firmy.
Dosłownie co 5 minut zanika sygnał tv i internet, na dekoderze cyfrowym wyskakuje co chwilę komunikat żeby sprawdzić uprawnienia do odbioru kanału!
Jeśli ktoś ma takie same problemy to proszę piszcie, bo nie mam ochoty iść do BOK Vectra . Tam niestety pracują dziwni ludzie i mają swoje opowiastki na każdy temat !

Zdjęcia

  • Problemy z tv Vectra

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
donmario
donmario sob., 2012-10-06 12:59

To jest jakieś forum?

To jest jakieś forum? Myślałem, że poważny portal o Stargardzie. A jeszcze cyt."bo nie mam ochoty iść do BOK Vectra". Jak nie chcesz iść to zadzwoń. Ja też korzystam z VECTRY i jestem zadowolony. Wszystko super i to w dobrej cenie. Korzystam z tel. TV analog i cyfra, internet 24. Brak uwag.Dobry poziom usług.

APO
APO sob., 2012-10-06 17:48

Spokojnie naman

@Anonymous:

Nie ma się co denerwować. Myślę, że dyskusja pod tym artykułem (jeśli się rozwinie) może być bardzo pomocna dla tych, którzy planują ewentualne podpisanie umowy z Vectrą.

Aydin
Aydin sob., 2012-10-06 17:50

Skoro można o psich kupach, to czemu nie o nierzetelnych firmach

Ja również mam olbrzymi problem z Vectrą (na Starówce), dokładnie te same objawy: czerwony komunikat o sprawdzeniu karty w dekoderze (której nie mam, bo dekoder cyfrowy z nagrywarką). Internet również czasem zanika, zrywa połączenie itp.
Dzwoniłem do BOK Vectry (Gdańsk) i zdalnie mieli sprawdzić. Pomogło raz po 2 godzinach, sygnał wrócił. W następnych dniach problem znowu zaczął się pojawiać i mam tak już od 2 tygodni. Dobrze wiedzieć, że nie jest to mój indywidualny problem, bo już zaczynałem mieć poczucie winy. Kiedy słyszy się na infolinii, że u nich wszystko wygląda na sprawne i działające, to zaczynam wątpić w swe umiejętności.

Światełkiem w tunelu może być pogłoska o zamiarach przejęcia Multimedii przez UPC. Wtedy rzucam Vectrę na 100%. Jeśli ktoś również słyszał o takich planach to proszę o potwierdzenie, bo na razie mam mało wiarygodne źródła.

ANTYmagnusFRONT
ANTYmagnusFRONT sob., 2012-10-06 20:04

Sorry...

... chłopaki ale sami piszecie, że jesteście ze Starówki. Dzielnicą malinowych nosów raczej mało kto będzie się przejmował. I tak jestem w szoku, że macie tam kablówkę.

Paweł_Z
Paweł_Z sob., 2012-10-06 21:19

U mnie jest wszystko OK

Wszystko działa jak należy, od czasu do czasu po burzy sie coś wyłączy ale po jakimś czasie naprawiają. Kiedy pierwszy raz założyłem internet z tej firmy to miałem problem z internetem ale napisałem "stosowną prośbę" na stronie Vectry o usunięcie awarii i przyszedł "Pan Zdzisiu" z wielką torbą montera i naprawił usterkę :) Mieszkam w okolicach OSIR-u i z tego co wiem to nikt tutaj nie narzeka. Proponuje jednak iść do BOKu i tam to załatwić a jak będą się wykręcali to rzucić im umowę i wskazać punkt w którym jest zapisane że firma ma dostarczać usługi bez zakłóceń bo tak stanowi umowa i kropka. Pozdrawiam.

boyar8
boyar8 ndz., 2012-10-07 08:39

Mam

Vectrę i nie narzekam wręcz chwalę sobie bo poprzednio miałem Multimedię z której nie byłem zadowolony.
Mieszkam na Letnim i nigdy nie miałem problemów z TV czy internetem. A karta jest w kazdym dekoderze. ja mam też dekoder HD a karta ukryta jest pod klapką a nie ja w dekoderze SD na zewnątrz obudowy. 

Jestem Dyspozytorem Własnego Losu
ANTYmagnusFRONT
ANTYmagnusFRONT ndz., 2012-10-07 09:03

he,he....

.... malinowe nosy przepiły karty i zdziwione, że dekoder nie działa.

Sławek
Sławek ndz., 2012-10-07 09:13

Bez Vectry.................

4 lata temu mieliśmy Vectrę i też były podobne problemy ( brak sygnału ) też mieszkam na Starówce.
W końcu zrezygnowaliśmy ale z powodów finansowych.

Później chcieliśmy wrócić do Vectry , Pani była zdziwiona że mieliśmy od nich kablówkę i internet  - to ta sama pani co zawieraliśmy umowę na usługi kablówki i internet kilka lat temu i w końcu nie wyszło i chyba dodrze szkoda nerwów.

                                                                                                    Pozdrowienia dla namana
                                                                                                                  Sławek

redakcja
redakcja pon., 2012-10-08 13:48

Odpowiedź rzecznika Vectry, Krzysztofa Stefaniaka:

Vectra nie notuje niewłaściwej pracy sieci na terenie Stargardu. Mogą się zdarzyć wyłącznie pojedyncze przypadki niewłaściwego działania naszych usług. Wszystkich naszych abonentów, którzy obserwują przerwy w dostarczaniu usług lub pogorszenie ich jakości, prosimy o indywidualne zgłaszanie tego faktu do Vectry. Natychmiast to naprawimy. Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta to 801 0801 80 lub z komórki 58 742 65 00. Wszystkich, którzy odnotowali kłopoty z naszymi usługami, przepraszamy za niedogodności.

czesiek
czesiek pon., 2012-10-08 14:17

Podejrzewam ....

@redakcja:

 .... a nawet jestem pewien że internauci którzy powyżej udzielali się w komentarzach spodziewali się zupełnie innej odpowiedzi .... niestety .... odpowiedź rzecznika była z góry do przewidzenia ....
Jeszcze nikt nigdy, tak sam z siebie nie przyznał się do błędów ze swojej strony, wszak : "mogą się zdarzyć wyłącznie pojedyncze przypadki niewłaściwego działania ...." ale mogą nie oznacza że muszą i jak najszybciej powinny zostać wyeliminowane ....
A zatem dzwońcie do nich, dzwońcie długo i namiętnie, dzwońcie aż do skutku, dzwońcie aż usterki które stwierdziliście w usługach dostarczanych przez Vectrę zostaną wyeliminowane .... to przecież Wasze pieniądze, bądźcie więc ich dysponentami ....
Tak na marginesie .... ja w takich przypadkach zawsze dzwonię i robię tak długo aż moje działanie będzie skuteczne .... przynajmniej w moich oczach i moim rozumieniu ....

Sławek
Sławek pon., 2012-10-08 14:42

Zgadzam się z tobą.

@czesiek:

Jak ja miałem problemy ( Vectra ) z odbiorem kablówki i internetu , poszłem to mówili prawie słowo w słowo jak wyżej tak poinformowano mi o tym wszystkim , Pracuje jakiś chińskiej produkcji automat który w mawia w kółko o bredniach.

Aydin
Aydin pon., 2012-10-08 23:37

Odpowiedź jest zawsze oczywista, nawet bez wnikania w szczegóły.

@czesiek:

Aby zaprzeczyć słowom rzecznika przytoczę fakt sprzed kilkunastu dni, kiedy to zaczęły się omawiane problemy.
Otóż pewnego dnia stwierdziłem, że nie mam dostępu do usług (internet i kablówka naraz). Zadzwoniłem do BOK i po odczekaniu (około 2-3 minut) na konsultanta, po przebrnięciu po raz kolejny przez procedury (reset modemu, który i tak robię przed telefonem do BOK) stwierdzono, że faktycznie musi być jakaś większa awaria w rejonie, ponieważ cały mój blok ma wyłączone (nieaktywne) modemy.
Ewidentnie więc problem występuje!
Niewiadomą pozostaje tylko przyczyna. Wg mnie złośliwość osób trzecich ("malinowych nosów", konkurencji z Multimedii itp.)
Dla mnie temat w sumie niewart roztrząsania, bo tak czy siak zrezygnuję z Vectry niedługo. Szkoda tylko pieniędzy wydawanych na telefony do BOK, bo często trwa to nawet 10-15 minut, a jak mam za każdym razem dzwonić, to wyjdzie kilka razy dziennie.