drukuj

Cały Stargard zamienia się w piwialnie

Przechodząc przez park przy Inie możemy zauważyć że każda ławka jest okupywana przez osoby pod wpływem alkoholu

Przechodząc przez park przy Inie możemy zauważyć, że każda ławka jest okupywana przez osoby pod wpływem alkoholu, którzy też go na tych ławkach spożywają!

Niestety policja w ogóle nie reaguje! Nic nie robią z tym fantem. Niedaleko jest plac zabaw dla dzieci, a one mają patrzeć na takie rzeczy. Pijacy zostawiają po sobie pełno puszek, butelek, plastikowych kubeczków. Przydałoby sie więcej kontroli policje w parkach.

Zdjęcia

  • Przechodząc przez park przy Inie możemy zauważyć że każda ławka jest okupywana przez osoby pod wpływem alkoholu
Gość007
Autor:Gość007

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
amigo
amigo czw., 2011-05-12 11:40

A zadzwoniłeś na policje i

A zadzwoniłeś na policje i nie przyjechała, że uważasz że nie reaguje. Czy może oczekujesz, że policja będzie przesiadywać w parku cały dzień.
Chyba tylko w Polsce mamy takie głupie przepisy, że nie można sobie wypić piwka na ławeczce. A 5 metrów dalej w ogródkach za 5zł piwko pić można.

zwiastun
zwiastun pt., 2011-05-13 07:12

ciekawe stwierdzenie

@amigo:

tylko weź pod uwagę to że tam też rodziny z dziećmi spacerują i np.taki pijaczek wypity wyciąga interes i sika na prawo i lewo jak wiatr zawieje mając to gdzieś czy dzieci patrzą bo mu już nie zależy z powodu upojenia.

ZWIASTUN Siła, wiara, motywacja http://www.youtube.com/watch?v=CTwYNyy8qu0&feature=related
naman
naman czw., 2011-05-12 14:01

Kultura osobista

Tu raczej chodzi o kulturę osobistą pijących. Jeśli by ktoś faktycznie usiadł na ławce i spokojnie wypił to piwo to nic bym nie miał. Chodzi o to , że tam są organizowane libacje , jest głośno i przekleństwa. Na koniec cały syf w postaci butelek , kubków zostaje dookoła ławek.

zwiastun
zwiastun pt., 2011-05-13 07:13

dokładnie tak

@naman:

jak mówisz -kultura.

ZWIASTUN Siła, wiara, motywacja http://www.youtube.com/watch?v=CTwYNyy8qu0&feature=related
tf.tomm
tf.tomm czw., 2011-05-12 16:28

Policja czy Straż Miejska

Myśle że w takich przypadkach nie powinno się dzwonić na Policje i blokować i tak trudno dostepnego nr 112 (niema zagrożenia życia) a i pewnie patroli w mieście niema za dużo, raczej takimi rzeczami powinna się zająć Straż Miejska, a nie bieganiem z fotoradarami i zakładaniem blokad na koła. Zresztą raport NIK mówi że SM nadużywa tych uprawnień a nie robi tego do czego została powołana. A i pewnie dodzwonić się do nich łatwiej.
telefon alarmowy: 986
tel / fax (091) 577 50 90

Duże Zet
Duże Zet czw., 2011-05-12 20:46

Ja bym prosił zmienić tytuł

Ja bym prosił zmienić tytuł artykułu na: "Cały Stargard zamienia się w piwialnię".

Marcin Dworzyński
Marcin Dworzyński czw., 2011-05-12 22:25

Mówisz masz ;)

@Duże Zet:

Mówisz masz ;)

Duże Zet
Duże Zet pt., 2011-05-13 10:21

Hehe, nie chciałem ingerować

@Marcin Dworzyński:

Hehe, nie chciałem ingerować w tekst autora,ale to jest prawda.

naman
naman czw., 2011-05-12 22:21

Z tego co pamiętam to

swego czasu Straż miejska jeździła na rowerach po parkach i wlepiała mandaty po 200 zł staruszkom co wyprowadzali swoje pieski bez smyczy.... teraz mają fotoradary i blokady na koła - łatwiejsza i lepsza kasa :)

Bartosz P
Bartosz P czw., 2011-05-12 23:11

Jak najbardziej zgadzam się z

Jak najbardziej zgadzam się z wypowiedzią namana jak by usiedli i kulturalnie wypili to piwo nie miał bym nic do takich osób

blant
blant pt., 2011-05-13 09:41

tf.tomm i naman

Na 100 % stargardzka Straż Miejska nie ma fotoradaru. Z raportem NIK też coś nie halo. W TVN24 rzeczniczka warszawskiej SM mówiła, że raport mówi , że za dużo ukarali kierowców a w części końcowej, że dobrze ,że ścigają kierowców. No i zostaje jeszcze kwestia tego, że ktoś ( czytaj sejm i rząd ) dał im jakieś uprawnienia, w tym ściganie wykroczeń drogowych. Czepianie się, że ganiają kierowców można porównać do czepiania się brukarza, że kładzie polbruk. Zresztą około 20 strażników i 100 policjantów nie jest w stanie upilnować wszystkiego i wszystkich.

tf.tomm
tf.tomm pt., 2011-05-13 11:00

może i racja

@blant:

Jednak wolałbym żeby Strażnicy Miejscy skupili się na menelach, żebrakach itp. natomast Policjanci niech łapią (młodocianych) bandytów - dewastatorów, włamywaczy itp. A tak ludzie dzwonią na 112 bo gdzieś leży menel i Policjanci tam są wysyłani, a potem odwożą obywatela do domku - tacąc na to cenny czas.

blant
blant pt., 2011-05-13 11:32

i tak źle i tak niedobrze

Tylko, że strażnik nie może sobie wybierać na jakie interwencje będzie jeździł. Jest zgłoszenie o źle zaparkowanym pojeździe to muszą to załatwić bo mają taki OBOWIĄZEK. A to wypis z ustawy o SM
:[Art. 11.
Do zadań straży należy w szczególności: 2) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym, 7) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia
w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich
życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób.

Gość007
Gość007 pt., 2011-05-13 12:09

a skąd pieniążki ?

najlepsze w tym wszystkim jest to że są ta najczęsciej osoby bezrobotne, wiec skąd maja na to pieniądze. Nasz opieka społeczna im w tym pomaga, wkońcu nie mam na chleb w tym przypadku (płynny chleb) badz mają zasiłki stałe.

Gość007
Gość007 pt., 2011-05-13 12:12

zgodze się

ale też zgodze się z komentarzami powyżej Straż Miejska jak i Policja ma obowiązek kontrolowania i obchodów, a oni zajmują sie tylko blokadami na koła i innymi.
Rzeczywiście jeżeli ktoś pije sę piwo spokojnie nie mam problemu, ale jeżeli jest do libacja to przepraszam czy mamy się na to godzić??

amigo
amigo pt., 2011-05-13 12:20

gdzie w Stargardzie zakładają

gdzie w Stargardzie zakładają blokady na koła ?

blant
blant pt., 2011-05-13 13:06

no właśnie

gdzie zakładają blokady i gdzie stawiają fotoradary?? I ogarnijcie się, jeśli na tzw. zmianie jest około 8 strażników i z 30 policjantów na siedemdziesięcio tysięczne miasto, to nie ogarną wszystkiego. Przecież nie mogą być wszędzie

tf.tomm
tf.tomm pt., 2011-05-13 14:53

Pijany wpadł do Iny. Uratowali go policjanci

piątek 13.05.2011r
"Policjanci Referatu Patrolowo-Interwencyjnego Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie Szczecińskim uratowali 56-letniego mężczyznę, tonącego w rzece Ina. Widząc człowieka wołającego o pomoc policjanci bez najmniejszego wahania wskoczyli do rzeki aby go ratować."

A to pewnie spokojnie pijący w parku nad Iną. Temat jak najbardziej na czasie.

amigo
amigo pt., 2011-05-13 16:36

0,2 promila jesteś już

0,2 promila jesteś już pijany, wypij jedno piwo i nie ruszaj się z miejsca, bo jeszcze się coś stanie.
Temat dotyczy picia w parku, a nie bycia pijanym.

Gość007
Gość007 pt., 2011-05-13 18:09

wymien

@amigo:

to wymieńcie czym zajmuje sie Straż Miejska ?? bardzo mnie to ciekawi. codziennie jestem na miescie i przechodze przez park i ani jednego nie widziałam.!!

blant
blant pt., 2011-05-13 20:07

Gość007

Zadzwoń pod 986, i zapytaj się.

naman
naman pt., 2011-05-13 21:36

Moja sugestia :)

Ludzie ja piszę co widzę :) Artykuł jest o piciu w parkach. Faktycznie jest PROBLEM.
Zaznaczam , że tu chodzi o LIBACJE i wtajemniczeni przyznali mi rację :) Jeśli chodzi o porządek to wydaje mi się , że od tego jest Straż Miejska i nie wierzę , że ze dwa patrole na dzień to dużo ! Gdzie kota nie ma tam myszy grasują. I jeszcze jedno , skoro jest taki problem z patrolami to kto będzie kontrolował problem "psich odchodów" ? Po co te wszystkie debaty ? Zapewniam , że wystarczy trochę dobrych chęci i kultury osobistej . Nie wyobrażam sobie spaceru po parku i dzwonieniu co 200 metrów na Straż Miejską.

amigo
amigo pt., 2011-05-13 23:42

ale kiedyś moglibyśmy zrobić

ale kiedyś moglibyśmy zrobić akcje. Wszyscy byśmy wybrali się do parku na 1h i sprawdzalibyśmy refleks straży miejskiej :)

zwiastun
zwiastun sob., 2011-05-14 06:49

Jeżeli miasto nie potrafi

rozwiązać jednego prostego problemu to nie rozwiąże następnych.Myślę że należało by napisać do ratusza w tej sprawie drogą oficjalną.Zgłoszenia tel.będą zawsze ignorowane.Papier wysłany poleconym zostawia zawsze jakiś ślad.To samo można zrobić pisząc do komendanta stargardzkiej policji jak i straży miejskiej.Z tych trzech urzędów jeden może zadziałać.

ZWIASTUN Siła, wiara, motywacja http://www.youtube.com/watch?v=CTwYNyy8qu0&feature=related
Stargusia
Stargusia sob., 2011-05-14 13:23

Zasada jest taka im ludzie

Zasada jest taka im ludzie biedniejsi tym więcej piją.A w naszym kraju picie jest zalecane a palenie nie.Pijaczyna dostaje rente a palacz mandat-ironia losu.

irek
irek ndz., 2011-05-15 00:02

czas reakcji

Hej Amigo już teraz moge Tobie odpowiedzieć. Jeżeli dzieje się sprawa do godz 15 to przyjadą po 15 - 20 min , jezeli jest to po 15 to libacja w parku skończy się po 1 do 2 litry wódy, wszyscy się rozejdą i wtedy zjawią się zdziwieni strażnicy miejscy, że nie mają po co interweniować i jeszcze jedno bardzo ważne- czy da się w to miejsce wjchać samochodem bo jeśli nie to nie ma co liczyć na pomoc strażników

naman
naman ndz., 2011-05-15 00:45

No to mamy gdzie się spotykać :)

To teraz możemy się spotykać przy browarku w parku po 15.00 :) Obgadamy sprawę i poznamy się :) Dosłownie spotkania " integracyjne " tylko wcześniej trzeba będzie zarezerwować ławkę :) Proponuję przy wodospadzie , będzie super....

miesz. os. Pyrzyckie
miesz. os. Pyrzyckie czw., 2011-07-14 17:49

Na wszystko jest miejsce i czas na alkohol też.

To już nie problem parków lecz osiedli nasiliło się to szczególnie w okresie wakacyjnym. Osoby pijące na moim osiedlu można podzielić na dwie grupy osoby starsze już z problemem alkoholowym te które piją w pobliżu sklepu i przy osiedlowego dzikiego parku. I druga grupa młodzież szkolna i tuż po ukończeniu edukacji pijąca gdzie się da. Najczęściej na placach zabaw i po klatkach. Załatwiająca swoje fizjologiczne potrzeby pod blokami. Tłukąca puste butelki na chodnikach i placach zabaw. Problem jest wieloszczeblowy. Przyzwolenie społeczne osób które nie zwracają uwagi bojąc się ponieść konsekwencję. Brak kontroli przez rodziców osób niepełnoletnich. Brak tzw. Parku Piwnego w pobliżu sklepu gdzie takie osoby mogłyby pić alkohol. Bezkarność osób nadużywających alkoholu w miejscach publicznych. Brak zahamowań społecznych przed piciem alkoholu w miejscach publicznych często w pobliżu szkół i placów zabaw.